KNJIGE KOJE SAM PROČITALA TOKOM ZIMSKOG RASPUSTA

New York, Beograd – Dušan Miklja
Fantastična knjiga, u početku se činila dosadnom, međutim, pogrešno sam je
procenila. 9/10


Sve moje rane – Kathleen Glasglow
Divna i potresna knjiga, uživala sam u čitanju. 10/10

June (wattpad knjiga) – Nika ?
Malo je reći da sam opsednuta. Tako mi je žao što je pisanje na wattpadu
anonimno jer bih dala sve na svetu da se ime ove autorke proslavi. Odlično delo.
15/10

Slika Dorijana Greja – Oskar Vajld
Još uvek čitam. Jednostavno ne mogu objasniti efekat koji ova knjiga ima na
mene. Čim je otvorim, ja sam druga osoba. Nisam je završila, ali sam sigurna da će
mi postati favorit. 20/10

                   Dunja Šumonja

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.